COMANDA MÍNIMA
La comanda mínima per a transport gratuït, és de 29 euros.

Per a comandes inferiors a 29 € es cobraran 7 € de despeses d’enviament.

COST D’ENVIAMENT
En cas que la comanda tingui de destinació a les Balears i supera els 80 euros, no es cobraran portes.En cas de no superar aquest import s’afegiran 8 euros com a costos de transport.

De totes maneres el sistema calcula automàticament el cost del seu enviament i és el que li indicarà en el moment de la compra.

GARANTIA DELS NOSTRES PRODUCTES
Tots els nostres productes procedeixen d’àloe vera conreat ecològicament, han estat testats i han superat els controls sanitaris exigits per la legalitat vigent. Addicionalment comptem amb els quatre segells de qualitat mundial reconeguda.

ENVIAMENT
Garantim la qualitat dels nostres productes, la rapidesa en els enviaments i el seu perfecte estat al lliurament dels mateixos.

Tots els enviaments peninsulars es realitzen per transport urgent. Els terminis de lliurament seran de 24h a 48 h per les comandes realitzades abans de les 14h en dies laborables a la península. Per les comandes realitzades en cap de setmana i festius, el termini de lliurament serà de 48h. Si l’enviament és a Balears l’enviament es pot allargar fins a les 72 h.

Revisi sempre la seva comanda en el moment de recollir-lo i si observa algun tipus d’anomalia, no dubteu a trucar-nos per buscar una solució. Si no es fa d’aquesta manera, no cap reclamació per danys en el transport.

DEVOLUCIONS
 Vostè disposa de 7 dies hàbils a comptar de la recepció de la mercaderia per retornar els productes (segons article 44 de la llei 7/1996 de 15 de gener d’Ordenació del comerç minorista modificada per la llei 47/2002 de 19 de desembre). No s’admet cap devolució sense que aquesta hagi estat acceptada prèviament. Per a això poseu-vos en contacte amb el departament d’atenció al client en l’e-mail andreu@aloetotal.com. La devolució dels productes serà sempre a ports pagats. No s’ha d’admetre cap enviament a ports deguts. El reintegrament de la compra es farà un cop la mercaderia aquest en els nostres magatzems. Després de comprovar l’estat de la mercaderia, que ha d’estar sense usar, en els seus embalatges originals, ser procedirà al reemborsament (cost d’enviament no inclòs), mitjançant la mateixa forma de pagament que es va utilitzar per a la compra.

DEVOLUCIONS PER MERCADERIA ERRÒNIA
Si vostè rep un producte diferent al sol·licitat, disposa de 48 hores des del lliurament de la comanda per part de l’agència de transports per comunicar-nos l’error. Un cop transcorregut aquest termini, no s’admeten reclamacions.

CONTACTE
Si té qualsevol dubte, sempre pot contactar amb nosaltres a través del nostre correu electrònic: andreu@aloetotal.com o per telèfon, al 977.208.559 o 618.177.674 (atenció telefònica) de dilluns a divendres, de 10.00 a 19:00 h

CONFIDENCIALITAT
Les dades facilitades pels clients són confidencials i poden ser eliminats de la nostra base de dades a sol·licitud del client.